torsdag 14 juni 2012

Äntligen!

Igår tog jag mig samman och slutförde African Flowerkudden!


Jag är så nöjd, mest över mig själv som äntligen tog tag i och slutförde projektet, men också över resultatet!



Kudden blev så fin! Funderar på att göra en till i andra färger...



Ni vet ju hur det kan vara, man drabbas av hybris när resultatet blir bra och plötsligt har man glömt hur vägen fram till färdigt resultat var...


Verkar som om det måste vara idrott på tv:n för att jag ska komma till ro och sätta mig med sticket/virket. Gårdagskvällen bjöd på underhållande fotboll, sådär lagom att ha på i bakgrunden, lagom spännande.

Imorgon hejar vi på Sverige, då slår vi England med 2-1!

Linda

15 kommentarer:

  1. Åh vilken fin! Snygga färger!

    SvaraRadera
  2. Men va fin kudden blev.
    Bosse

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin den blev! Hur gjorde du med de halva hexagonerna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är en beskrivning på halva hexagoner: http://www.crochetra.se/blog/2011/3/28/hur-jag-virkar-halva-african-flowers.html

      Radera
  4. Men vilken fin kudde du har gjort - härliga färger. Jag skulle oxå fått hybris ;-)

    SvaraRadera
  5. Oh, så otroligt snygg!! Det finaste jag har sett på länge!
    Tänk att jag på en gång får sån lust att göra en egen.... :)

    SvaraRadera
  6. Tokfin! Tack för länken till halva hexagoner har funderat lite på det.

    SvaraRadera
  7. Så superläcker!! Fint med randig baksida!

    SvaraRadera
  8. Jättehärlig! Skön kombination med den randiga baksidan.

    SvaraRadera
  9. Tack för alla snälla kommentarer, det glädjer mig oerhört! Linda

    SvaraRadera
  10. Hej! Oj vilken fin kudde, har virkat några blommor och tyckte de var jätteroliga. Nu vill jag också virka en kudde. Karin

    SvaraRadera
  11. Wow vilken grymt snygg kudde!! Tack för den fina kommentaren hos mig så jag hittade er grymma blogg!

    SvaraRadera